Парфуми з феромонами - правда чи міф?

До яких тільки хитрощів не вдаються жінки, щоб привернути бажаного чоловіка! Тепер у хід ідуть не тільки привороти, але і феромони. Багато хто вже чув о так званих парфумах з феромонами, здатних впливати на протилежну стать на рівні запахів.
Але відгуки про парфуми з феромонами настільки суперечливі, що замислюєшся, а чи діють вони взагалі, або це лише черговий спосіб спустошити наш гаманець? 

Щоб у тебе більше не виникало питань вирішено розставити всі крапки над i. Ми розповімо всю правду про парфуми з феромонами, а також наведемо кілька достовірних відгуків. 

Що таке феромони 

Феромони - це хімічні речовини, які виробляє кожна людина. Ці речовини, на підсвідомому рівні, «заманюють» протилежну стать, впливаючи на «основний інстинкт», тобто сприяють сексуальному бажанню. 

У людини велика частина статевих феромонів виробляється в районі носогубних складок і пахвових западин, вони практично не мають запаху і впливають на невелику кількість рецепторів у носі. 

На жаль, у сучасному світі людина вже не виробляє стільки феромонів, як раніше, та до того ж, частинi феромонів що залишилася важко пробитися крізь одяг і запах нашого парфуму. 

Як діють парфуми з феромонами 

До нашого щастя були розроблені парфуми з феромонами. Проте невідомо, чи містяться у парфумах людські феромони. Оскільки виділяти людські феромони сотнями літрів для парфумів не так-то просто, швидше за все, в пляшечки з парфумами додають феромони тваринного походження. І дія таких парфумів з феромонами на протилежну стать не зовсім передбачувана і бажана: на когось вони не справлять ніякого враження, когось відштовхнуть, а когось як раз-таки і залучать. Однак це може бути зовсім не той, кого ти так хотіла підкорити .... 

Але повернемося до парфумiв з феромонамі. Їх продають зараз на кожному кроці і в кожній аптеці.  Купуючи таку, досить дешеву, пляшечку з парумами, ти не можеш бути впевнена в тому, що там містяться феромони. Навіть якщо вони там і є, їх може плавати всього пара молекул! 

Ось ще кілька фактів про дію парфумів із феромонами: 

Не думай, що у феромонів відсутній запах. Він є, тільки дуже слабкий, ледве вловимий. 
Феромони дуже не стійкі і швидко руйнуються в повітрі. 
Використання парфумів практично блокує дію власних феромонів. 
Та й власних феромонів, як уже було сказано, недостатньо для спокушання одним тільки запахом. 
Не купуй парфуми з феромонами, що містять спирт. Достеменно відомо, що спирт руйнує феромони. 

І все ж, якщо є можливість так просто підкорювати протилежну стать, гріх нею не скористатися! А щоб стало більш зрозуміло про дію духів з феромонами, звернемося до відгуків. 

Вся правда про парфуми з феромонамі. Відгуки 

Олександра: «Я купувала парфуми з феромонами для того, щоб налагодити стосунки зі своїм хлопцем, оскільки наші почуття одне до одного охолонули. Результат? Звичайно, є, тільки подіяли парфуми зовсім не на мого хлопця. На нього взагалі ніяк не подіяло А ось на інших: в автобусі зі мною познайомився чоловік, на роботі раптом виявив несподіваний, причому сексуальний інтерес колега. До речі, парфуми  були без спирту і з ледь вловимим запахом. Сам запах тримається години три, а ось про тривалість дії феромонів сказати нічого не можу ». 

Уляна: «Я вважаю, що феромони - це просто казка! Людина, яка купує такі парфуми, починає вірити в те, що вони допоможуть залучити партнера. І тому веде себе більш розкуто, що і привертає протилежну стать. Щось на кшталт самонавіювання, не більше ... » 

Egoist-ka: «Моя подруга одного разу купила собі такі парфуми. Від чоловіків - жодної реакції, зате її кіт не відходив ні на крок » 

Сашка: «Кілька разів замовляла парфуми з феромонами через Інтернет-магазин. Ефект обіцяний. Мені здається, що просто треба правильно вибрати аромат, який би тобі підходив. Наприклад, у мене є улюблений аромат, від якого всі чоловіки в захваті » 

Dasha: «У мене був період, коли я теж захоплювалася парфумами з феромонами. Перший раз купувала з подругою, заради інтересу. Було видно, що феромони діють, тільки, звичайно, не на всіх чоловіків: (А ще я вважаю, що самонавіювання відіграє велику роль, тому що одна моя подруга купила парфуми, вважаючи, що це дурниця, так у неї і результатів не було. А в поведінці свого МЧ я бачила різницю! » 

Аля: «Якось мені довелося проводити опитування в одній косметичнії компанії, у якої є серія засобів з феромонами. Так ось, більша частина респонденток сказали, що особливого ефекту від феромонів не помітили. Але були й такі, які в захваті від цієї косметики і від дії феромонів, хоч вони і в меншості. Тому не можна з упевненістю сказати, що косметика з феромонами не діє ». 

Omela: «У мене ціла історія Якось сестра мені з захопленням розповідала про ефект одних парфумів з феромонами (назву зараз не згадаю). Я з цікавості теж такі вирішила купити. Запах був зовсім не мій, нудотно-солодкий, але я вирішила їх спробувати. Увечері сідаю до улюбленого в машину (ми з ним зустрічаємося більше року, але разом не живемо), а він мені каже: «У тебе новий парфум? Цікавий запах ... »Я думала, що це вони так развонялися на всю машину. Але ефект був! 
Я про це розповіла своєму колективу на роботі, і всі побігли купувати заповітню бульбашку. Через день всі сором'язливо червоніли, і ніхто не сказав, що ефекту не було. Потім ми колективно вирішили: духи дійсно збуджують, але збуджують жінку! У неї очі починають блищати, поведінка змінюється, думки тільки про це, це все передається на чоловіка ... Тільки часто користуватися такими духами не варто, тому що ефект пропадає ».

Хоронжевская Евгения

Дивіться далі