Статевий словник

Як часто ми потрапляємо в незручні ситуації з - за того, що не розуміємо один одного. АіФ склав словник, який допоможе досягти взаєморозуміння з коханими. Отже, що означає, якщо говорять (в дужках дається те, як слід розуміти):

Жінки: 

- Так (нi) 
- Ні (так) 
- Може бути (нi) 
- Я винна (ти ще пошкодуєш) 
- Нам потрібно (я хочу) 
- Роби що хочеш (пізніше ти за це поплатишся) 
- Будь романтичнішим, вимкни світло (у мене негарне тіло) 
- Я хочу каблучку (і шубу, і кофточку ...) 
- Ти мене любиш (я збираюся попросити щось дороге) 
- Як сильно ти мене любиш? (Я сьогодні зробила щось, що тобі не сподобається) 
- Я товста (скажи, що я просто красуня) 

Чоловіки: 

- Я голодний (я злий і голодний) 
- Я хочу спати (я хочу спати) 
- Я втомився (я втомився) 
- Можна з Вами познайомитися (а потім зайнятися сексом) 
- У чому справа (на секс сьогодні можна не розраховувати) 
- Я тебе люблю (давай займемося сексом) 
- Ти вийдеш за мене заміж (я хочу, щоб у тебе не було можливості займатися сексом з іншими хлопцями).

Дивіться далі